money makes the world go around

Host host, atchoo... prosit.... !!

Imorse vaknade jag med en dimma över ögonen och en hackspett innanför pannbenet. Tydligen så hade jag snarkat som en hel karl också (jaha då vet man det men jag skyller på förkylning och svullna bihålor). Men trots det så var jag väldigt pigg. Drog mig iaf upp ur sängen halv 7 efter endast 3 znoosningar, känner man mig så vet man att jag kan znoosa mig igenom en hel morgon om jag får. (Znoose in my heart, eller hur det nu stavas)

Tänk om allt inte handlade om pengar hela tiden.... skulle slippa jobba och kunna göra det man vill, hrm hörde en gång nån som sa "When you find your dream job you never have to work again". SÅ det är det jag måste göra, klura ut vad jag allra helst av allt tycker om och vill göra, sen löser sig resten.

Hade möte med smockan i tisdags. Vi diskuterade våran kommande resa. För det första så har resans längd förkortats seriöst mycket. Från början hade vi tänkt att vara borta i 5 månader men ju mer tiden har runnit iväg utan att vi börjat spara ihop pengar så har vi dragit ner och är just nu nere på 2 ½ månader (suck, typiskt oss).
Det läskiga är att om vi gör allt vi vill genomföra på resan så kommer pengar till logi inte finnas till övers så mkt. Så antagligen måste vi ta bort några saker där; ex att bada med delfiner, visst det skulle varit grymt men att åka ner i en hajbur är sjukt mycket coolare. Så det gäller för oss att prioritera och framförallt börja spara...

 






Kommentarer
Postat av: Smockan

HAHA asså man kan bara skratta åt oss!!



nämen okej smockan och fjällisgunnar (du har väl inte glömt ditt riktiga namn) planerar något.. hmm.. dela det på mer än hälften och ta bort godsakerna för de kommer dom inte ha råd med ändå...



japp ses i norrlandsfjället...exotiskt!

2008-11-14 @ 10:17:05
Postat av: Fjällis

Skulle väl aldrig drömma om att glömma mitt ursprungliga namn:) Men det använder jag ytterst sällan och oftast i lite finare sammanhang.



när ska vi lära oss att planera och hålla oss till planen.. btw haha så blir de ingen londonresa för mig heller men men kanske lika bra det :P



2008-11-14 @ 11:42:11
URL: http://doorsofperception.blogg.se/
Postat av: Smockan

Okej bra.. jo man vill inte nöta ut de bästa namnet i onödan..



HAHA otippat micaela "fjällis, räkan, humlan, rövslick" Jonsson....Har redan sen en månad tillbakabeställt hemkörning åt dig på nyår från mcdonalds...=)

2008-11-20 @ 10:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0