why so serious?!

Tävlingen är fortfarande "alive 'n' kicking" som dom säger där borta i amerikat. (och vi sköter oss förvånansvärt bra)

Igårkväll var det Batman "the dark knight" som stod på schemat och efter en festlig asiatisk måltid tog vi oss an uppgiften. Men som den dåliga filmtittare jag är så somnade jag efter 20 min in i filmen, så jag får väl göra ett nytt försök senare i veckan (dagtid).



Imorgon är ännu ett nytt möte inbokat med smockan ang. reseplanerna som ändras ideligen. Men troligtvis så bokar vi biljetter imorgon :). Då är det officiellt klart!

För att illustrera hur tappade vi är vad gäller förberedning:

Smockan: Jag pratade med lina o hanna som är ute o reser nu, och dom har 70 000 att leva för efter att alla biljetter är betalade.
M: Shit och vi som räknar med att 30 000 ska räcka :)
S: Men o andra sidan ska dom resa ända till april (mer än sex månader)
M: Jo jo, men vi har ju ändå räknat med att kunna göra lite roliga saker också




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0