damn I'm in a tight spot :P

Klockan är nu 10.55 och jag har ännu inte satt igång med det som behövs göras inför resan. Dvs PACKA!!!

Jag har lider av en liten släng av ångest och börjar närma mig status PANIK. Känns ändå skönt att vi hunnit fixa klart med alla papper osv, så länge jag kommer ihåg att packa ner dom.... Nä nu har jag sån resfeber att jag inte vet vad jag ska skriva förutom att jag längtar så otroligt mkt till att få komma iväg och att vi ska ha så grymt kul.

Håll utkik efter uppdateringar. Puss // Mickan

Kommentarer
Postat av: Emma Rothoff

DRÖM!

2009-04-30 @ 15:01:19
URL: http://emrothoff.blogspot.com
Postat av: Susanne

Hej på er! Hoppas att ni kommit fram och allt gått bra. Njut och ha roligt. Puss och kram.

2009-05-02 @ 08:32:39
Postat av: adele

ska tänka på dig när jag spyr i spåret!

2009-05-03 @ 23:33:03
URL: http://stjernsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0