nya kvinnliga Paul Potts?!

Jag tror inte att jag var ensam om att förundras över Paul Potts fenomenet förra året. Denna ynkliga man som ställer sig på en scen inför miljontals tittare och sjunger opera som värsta pavarotti. Det rörde iaf mina tårkanaler till översvämning.

I år har "Britain's got talent" ett nytt ess i rockärmen. Susan Boyle en 47 årig kvinna från england?!...

Egentligen vill jag lägga in videoklippet men det verkar inte fungera så jag länkar till det istället. GÅ IN OCH TITTA!!

http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY


Min mor tror dock att detta är uppgjort och fejk, jag tror inte det men gå in och döm själva.

Kommentarer
Postat av: Marita

Uppgjort och fejk. Så där gammal ser inte en 47 årig kvinna ut!!! HA HA HA HA

2009-04-14 @ 14:05:52
Postat av: Mi

Hahaha jahaa var det åldersnojan som var problemet...

2009-04-15 @ 08:20:29
URL: http://doorsofperception.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0