090206 13:49

Idag skriver smockan teori prov. Närmare bestämt 15:00.  Jag har lovat att köpa tårta, men det får bli en chokladask eller något. Vi ska ju självklart fira för hon ska klara det!

Själv har jag knappt en månad kvar tills mina körkortsprov. Det är endast några få som vet dom exakta datumen, vill inte säga till alla för då känns det som om pressen ökar, och om jag inte lyckas så kommer det vara jätte jobbigt att säga det till dom som undrar. Det som jag tycker känns mest jobbigt just nu, det är att jag endast har 1 körlektion kvar innan uppkörningen och jag känner mig inte alls redo. Jag ska gå dit till deras kontor i nästa vecka och försöka få tag på några svåråtkomliga tider. Min körskollärare är väldigt populär så hon är för det mesta uppbokad 3 månader fram. Det hela blir ju inte lättare av att jag jobbar heltid och har träningar och matcher 4 dagar i veckan. Men på något sätt ska vi väl lyckas
klämma in det.


Lite smått irriterad över gårdagens inlägg och det faktum att hur många gånger jag än försökte ladda upp en bild så vägrade den att fästa. Till slut gav jag upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0