I'm a geek and I'm here to prove it

Vilken svordom använder du mest? "Mutta" eller "Fitta" är väl vanligast (oj nu blir tokfeministerna nog lite luriga på mig). Men jag svär ganska ofta så jag brukar variera mig rätt mycket.
Äger du en iPod? Ja och jag har tok skön musik på den för närvarande (tack smockan)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? I regel Vardagar: 06.00 Helger: 10.00 men det finns ju undantag särskilt på helgerna. Dessutom älskar jag att Znooza, så minst en timme Znooz varje morgon.
Har någon någonsin kallat dig lat? Jag är lat!
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Macke dricker upp all mjölk så jag får klara mig på vatten, har heller aldrig riktigt gillat mjölk.
När var senast någon stötte på dig? Macke flirtar med mig varje dag (kanske inte räknas!?)
Kan du vissla? Nej men jag har aldrig heller känt ett behov att lära mig.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Klart sånt händer, men orka bry sig. Riktiga vänner snackar inte skit.
Tittade du på tecknat när du var liten? Det gör jag fortfarande, Disney är kung
Har du gråtit offentligt? JA !!!!!!!!!!!!!  I'm such a crybaby (men med en hård yta :P )
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Det spelar faktiskt ingen roll. Om det är jag som bjudit honom på dejt så har jag inga problem med att betala för båda.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, MAT ÄR GOTT; JAG ÄLSKAR MAT. Hellre tjock och glad än smal och tråkig
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Jag blir arg rätt ofta, och väldigt ofta på mig själv. Fast det går nog ut över andra.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Ta dig samman kvinna!"
Sover du på sida, mage eller rygg? Jag är en orkan i sömnen. Så lite allt möjligt antar jag, men jag somnar oftast på sidan.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Jag skulle vilja säga Juno, men hon är för cool för mig
Vilka böcker har fått dig att gråta? I'm a crybaby, helt hopplöst forsar tårarna för minsta grej.
Tycker du att du är attraktiv? Jag har bra självförtroende vissa dagar och andra lite sämre. Attraktiv?! Ja
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? HAHAHAHA, Jag älskar KÖTT!!!
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Max, jag vet det suger men mina föräldrar hade inte bättre fantasi. Tur att dom skärpte till sig innan brorsan kom.

Vill bara klämma in bilden som jag hade tänkt lägga upp till gårdagens inläg (apropå muskler)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0