it's business time

Idag har jag suttit och bokstavligen talat degat på jobbet. Känt noll inspiration att ta tag i mina uppgifter. Träningsvärken i magen gör sig mer påmind än vanligt när den envisa hostan vägrar att ge sig. Trots att jag sjukskrev mig två dagar från jobbet så att jag kunde vila så hjälpte det inte.

Envis som synden är den men jag ska segra, apoteket nästa?! Vilken hostmedicin är bäst?
Om jag skulle diagnostisera mig själv skulle jag vilja säga att det är en rethosta med mkt slem.

Hittade till två roliga hemsidor idag (när jag så intesivt satt och surfade på jobbet, se länkar nedan). Där finns iaf en utmaning som går ut på att efter ett sex veckors program klara antingen 100 armhävningar eller 200 situps. Jag är ju bara tvungen att testa om detta stämmer så på måndag tänker jag sätta igång med deras program.

Vilken av utmaningar ska jag välja? Vill egentligen köra båda, men det kanske blir för mkt på samma gång.




http://www.hundredpushups.com/week1.html

http://www.twohundredsitups.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0