like stars we trust the sky

Igårkväll var jag allt annat än pigg. Kan bero på att jag dragit på en förkylning i över en vecka och mina lungor är ömma efter all hostning. Kan bero på att jag gick upp kl halv sju på morgonen efter en svårinsomnad natt. Kan bero på att jag efter körlektionen (ja jag håller fortfarande på att ta körkort) jobbade 12 timmar i sträck.

Alla dessa faktorer kan ha stört min energi. Efter att jag proppat i mig middagen så ringer jag Macke. Han är på väg hem från träningen, och låter så ledsen och besviken över sitt lags insats så jag var bara tvungen att åka hem till honom och trösta lite. Snacka om ett stort leende jag fick när han öppnade dörren. Puss

Imorse hade jag körlektion igen och jag känner det i lilltån att det inte är långt kvar till ett körbevis.



RESEUPPDATERING

Jag och Smockan tog oss i kragen, så nu är resan bokad och betald. SÅ SKÖNT! Nu har vi en biljett Sthlm-Bangkok t/r. Resten löser vi på vägen, men några riktmärken har vi. Bangkok-Bali-Lombok-Bali-Kuala Lumpur-Lankawi-Koh tao-Phi phi--- osv osv... I två månader får vi vara ute och fladdra.

30e April sticker vi! ADIOS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0