You got a fast car, I want a ticket to anywhere

Idag 11.45 var jag uppbokad för en dubbel lektion i konsten att köra bil. Jag har varit sjukt dålig på att ta tag i detta lilla körbevis och totalt omotiverad. Tills nu! I slutet av april åker vi och då vill jag kunna köra bil utan övervakning. Så idag bestämde min körskolelärare att vi ska boka in en uppkörningstid innan april månad. Ska till deras kontor nu efter jobbet och fixa med betalning och checka ut en teoribok, körkort "HERE I COME!".

I vart fall så gick lektionen som en dans och jag är mer taggad än nånsin.

Igår var dagen inne då julen skulle städas bort, men det har tagit mig två dagar att fixa allt här på jobbet. 1 julgran skulle avpyntas och nedmonteras. Plus att alla miljontals ljusstakar som står i alla miljontals fönster skulle packas ned i sina askar och läggas i kartonger. Det tog sin tid men nu är allt nedpackat, nu ska det endast bäras ned i källaren och låta sig begravas av damm fram till dec 09.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0