Bali

Kuta beach (tydligen Balis mallorca) ar precis vad vi behover just nu. Lagom stor stad med en skon puls. Stranden ar stor och havet ar ratt ok det ocksa. Det ar mkt mer turist kansla har en pa ngt annat stalle vi varit pa tidigare. Kanns inte alls att det ar lagsasong, dessutom verkar inte regnperioden kommit an. Inte lika fuktigt och myggen haller sig borta.

Vi var ju i Kuala Lumpur ocksa men det blev bara tva natter darav en spenderades pa flygplatsen. Storstaden var inte alls var grej, vi akte till TwinTowers och tog lite bilder, kakade Mcdonken och gick pa bio ( jag var den enda som gillade filmen).

Igar kvall hade vi movie time, hyrde en dvd spelare och kopte lite filmer. Mysigt kandes nastan som hemma. Imorse lag jag och bolade ikapp till filmen Ps I love you. Kan var den storsta snyftarfilmen sen Dagboken. Iofs sa ar jag grymt blodig nar det galler filmer, grinar fan till allt. Men men den ar grym.

Usch ar jatte trott, glomt att dricka vatten och jag somnade pa stranden... mitt huvud kanns som mos. Far skriva mer nan annan dag nar jag ar mer klar tankt... tanker pa er dar hemma och saknar er lite grann... puss puss // Mickan


Kommentarer
Postat av: Marcus

Du gråter alltid till filmer älskling, oavsett film så hittar du någonting där i som du gråter åt :P Puss hoppas ni har det bra :)

2009-06-10 @ 16:37:04
Postat av: Per-Erik

Coolt att surfa... Skall bli "surfbum" när jag går i pension... Längtar efter dig gumman..



P o K



// Pappa

2009-06-10 @ 19:26:03
Postat av: Susanne

Skönt att höra att ni har det bra. Puss o kram.

2009-06-10 @ 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0