...I have a question...

Jag, emma och lisa har varit ute pa resande fot i ca 2 manader nu. Och under dessa manader sa har nagra fragetecken uppstatt. Frager som aldrig fatt nat riktigt svar...

- Varfor tar den inhemska befolkningen (aven kvinnor pa 40+) kort "i smyg" pa vasterlandska tjejer pa stranden?
- Vad gor dom med bilderna?
- Hur torkar sig framst thailandare efter ett toabesok pa en offentlig toalett? (finns endast tillgang till ett hal i marken och en vatten slang, och ibland inte ens vatten)
- Varfor far man sa lite sas till kottet?
- Varfor ska man betala for att fa komma in och ut fran Indonesien...?!
- Hur far man bort oljeflackar fran sarongen?
- Hur ater man smidigast en mango pa stranden?
- Finns det overvakningskameror pa Mini Marts?
- Vem vill ha en Hennatatuering nar man ar pa gransen till gammal? (DO A REAL ONE PUSSY!)
- Vart koper man en egen surfdude?
- Vem koper tavlor pa stranden?
- Hur far man med sig 120 liter packning i en ryggsack byggd for 60?
- Vad ur min resegarderob ar vart att ta med sig? (svar: Jag vill ta med mig allt for jag ar en hamster)

Ikvall ska vi till en karaoke bar och traffa emmas van Donna + 15 av hennes brudgang. Ska bli skoj. Innan det kakar vi lite mat pa Hard Rock Cafe. Imorgon tar vi planet tillbaka till bangkok for tva galna shoppingdagar och sedan mina vanner sa aker vi hem pa tisdag natt. Spannande!

RIP Michael Jackson King of Pop!

Puss och kyss och allt sant // Mickan

Kommentarer
Postat av: Per-Erik

:-) Glädjer mig att ni har haft en sådan underbar resa... Puss o Kram // Pappa

2009-06-29 @ 11:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0