sådär en torsdags morgon

Trött och jävlig släpade jag mig ur mackes varma famn och in i badrummet. Möttes av en inte alltför pigg, oborstad version av mig själv i spegeln. Klockan var redan 10 över 7 (jag måste åka senast 20 över). Orkade inte bli alltför stressad men borstade tänderna i all hast och försökte kamma fram en någorlunda okej frisyr ur rufset, det slutade med att jag drog bak allt hår med hjälp av hårnålar. Slängde på mig första bästa plagg som låg framme och gick ut till bilen. (klockan var 07:27)

Jag och smockan ska bli sambos igen. Det lär väl bli lite pö om pö inflyttning fram tills att vi åker. Jag har ju nästan allt där redan förutom mycket av mina kläder. Har planer på att köpa en soffa, hittade min absoluta dröm på blocket. Tvåsits med divan, gråblå. Har försökt få tag på tjejen som lagt ut annonsen, men än så länge inget svar. (Hoppas hoppas, skulle bli sååå bra)

Tänkte komma med ett reklamavbrott. Lägenheten går att hyra under de 2 månader som vi är på resande fot. Intresserad?? Pris går att disskutera, men vi är inga samariter.

Sen har jag ännu ett önskemål. Jag skulle vilja ha Photoshop programmet till min dator, mitt gamla försvann i samma veva som datorn kraschade. Finns det någon som kan hjälpa mig med detta?


Kommentarer
Postat av: E

Du vet väl att photoshop kostar en förmögenhet michan? (: Du vill väl inte ha en piraaatversion?



Fööööööör lite bilder i bloggen kvinna! blir ju bokstavsblind!

2009-03-12 @ 22:09:29
URL: http://weightgainer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0