globetrotter

Ikvall ska vi alltsa ta oss med buss och speedboat till Koh Tao. Dar har vi fatt tips om ett bra dykcenter eller vad man sager dar man kan ta dykcertifikat. Ska bli jatte roligt och spannande, lite nervos ar jag allt. Men mest ska det bli asroligt. Har alltid varit en drom att fa dyka med tuber i turkos klart vatten.

Idag har vi stadat och tvattat handdukar och lite sant sa att det ska se ok ut nar vi sticker. Det jobbiga ar bara att vi hangde ut handdukarna i solen for att dom skulle torka battre. Sen akte vi ivag till Village Market for att kaka och handla lite till ikvall. Precis nar vi kommit fram och satt oss pa en restaurang sa oppnar sig himlen och vattnet forsar ner, sa nu ar antagligen allt vart slit med handdukarna forgaves. Jaja man lar sig.

For ovrigt har vi haft det jakligt skont den har veckan. Vad an alla tror sa har vi faktiskt tranat, simmat varje dag och fysat. Haft sjuuuk och da menar jag sjuuuuk traningsvark i benen. Kunde knappt komma upp ur sangen pa mornarna. Vi var pa stranden igar.... hrm ja jag vet vi ar sloa som inte orkat ner till stranden mer an en dag denna vecka. Men det var ju faktiskt ganska langt dit och vi hade ju pool :) Foresten sa lar vi ju bo pa stranden resten av resan sa det gar nog ingen nod pa oss :)
Ganska kul att restaurangen som jag och familjen kaka pa nar vi var har for nagra ar sen fanns kvar. Bortsett fran stranden sa kanner jag inte igen mig mkt , men det har ju byggts en del.

Igar hade vi ocksa fest vid poolen, mysigt med lite drinkar och nattbad. Madde mindre bra imorse och vi hade en allvarlig disskussion till frukosten att kora tva vita manader. Hrm far se hur det blir med den saken, men just nu kanns det som den basta iden ever.

Har kopt ett nytt simkort till mobilen idag eftersom att mammas vagrade fungera. Sa mitt thai nr ar: 0871705137, landsnr till thai ar 0066.
Fran och med imorn kommer det alltsa ga att na mig pa det numret.

Ps. om ni lamnar kommentarer, glom inte att skriva vem det ar ifran ;) lite kul att veta iaf.

Peace out hang loose or whatever puss // Mickan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0