....mot evigheten och vidare....

Idag bokade vi varan resa till Kho Phi Phi. Det blir nattbat och sedan buss till krabi dar vi byter till ytterligare en bat till varan slutdestination.
Lite trakigt vader idag da det har regnat storre delen. Vi har mest legat pa rummet o lyssnat pa musik. Nu gar emma och lisa pa en promenad, men jag ar inte sa fortjust i sant sa jag satte mig har istallet.

Det ska bli skont att fa lamna on och upptacka nya stallen, inte for att jag inte har trivts. Men man blir latt rastlos nar vadret ar trakigt och dykkursen ar klar. Vi blev precis kallade dorks av ngr amerikaner for att vi endast festat vid tre tillfallen pa varan 2 veckors langa resa. Men grejjen ar den att ingen av oss ar sugna pa att supa bort resan. Btw sa har vi typ dykt 24/7 sen vi landade pa Koh Tao and you don't drink and dive!

For er som undrar sa lar det bli att vi aker over malaysias grans efter Phi Phi. Visst thailand ar fint men man vill ju gora annat an svensk familjesemester innan man kommer hem. Dessutom har vi troligtvis gratis boende bade dar och pa bali. NAJS!

Kommentarer
Postat av: Per-Erik

2009-05-17 @ 14:43:55
Postat av: Per-Erik

Lycka till på fortsatt resa... INTE ETT DUGG AVUNDSJUK !!! Älskar Dig...Pappa

2009-05-17 @ 14:45:04
Postat av: Marita

Ni gör helt rätt. Men gå med på promenaderna, jag tror du underskattar värdet. Det ÄR skönt, har jag lärt mig. Men det tog ett par år... ;-)

Längtar vansinnigt mycket efter dig men njuter av höra hur bra ni har det.

Puss, älskar dig.

/Mami

2009-05-18 @ 07:51:16
Postat av: Mickan

NAr larde du dig, nar du blev pansionar eller ?! :P haha nej promenader ar for veklingar, jag tar milen :) puss mami o papi

2009-05-18 @ 11:19:16
Postat av: Marcus

Älskling det ska vara mot oändligheten och vidare!:)

Du la upp den pa mål linjen... var tvungen att smasha :D :D :D. Men hoppas ni får det lika bra på phi phi som ni har haft innan :)

2009-05-18 @ 17:05:59
Postat av: Marcus

Älskling det ska vara mot oändligheten och vidare!:)

Du la upp den pa mål linjen... var tvungen att smasha :D :D :D. Men hoppas ni får det lika bra på phi phi som ni har haft innan :)

2009-05-18 @ 17:06:42
Postat av: Anonym

Är inte heller ett dugg avundsjuk!!!!hm. Fy sjutton vad härligt det låter! Puss o kram, Helene.

2009-05-18 @ 17:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0