Onsdag morgon

Klockan ar strax innan elva, och vi har varit uppe sedan kl 7. Aven om fast varmen lag som ett tacke sa tog vi oss igenom en springrunda ner till piren (aven om det var med nod och nappe). Efter det kampade vi oss igenom 15 minuters passet. Svetten drop och det var nastan sa att man kunde kram ur det ur kladerna haha.

Sen blev det frukost och en liten vilostund pa rummet eftersom att himlen oppnade sig. Nu strax ska vi forsoka ta oss till den stranden jag badade vid for sa manga ar sedan (8 narmare bestamt).

Igarkvall sprang vi pa en gubbe som salde utflykter med sin segelbat  sa imorn funderar vi  pa att folja med. Det lat jattekul och spannande, bla skulle vi fa hoppa fran hoga klippor och mata apor. Dessutom har jag aldrig seglat forut sa bara det ska bli roligt.

Sag pa en skylt att man kan ta sig direkt fran Phi Phi till Langkawi (Malaysia), sa troligtvis gor vi sa. Har bara 10 dagar kvar som vi far stanna i thailand. Har det verkligen gatt sa fort? Helt fantastiskt!

Solen lyser igen och livet leker. Ar allt bra med er dar hemma?


Kommentarer
Postat av: Per-Erik

Låter som att ni har det bra....Hoppas att resan fortsätter så. Saknar dig.. Puss o Kram // Pappa

2009-05-20 @ 08:39:37
Postat av: Per-Erik

Klart att jag kommer ihåg stranden...och resan, som var underbar. SJUKT AVUNDSJUK på er tjejer...tror att det är min tur nästa gång...att packa ryggsäcken och "luffa" runt i asien.. Puss o Kram

2009-05-20 @ 09:02:17
Postat av: Susanne

Oh, vad underbart det låter hela tiden. Snart tror jag hela familjen + kompisar kommer neddimpandes tll er. Puss o karm./ Susanne

2009-05-20 @ 21:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0