TO BE OR TUBING

Okeeeej en vecka i Laos mekka av FEST FEST FEST och ater FEST har varit hur kul som helst, aven om vi tanter inte haller samma tempo som galna 18aringar eller australienare overlag :)

Vi var och tubade 2 ggr, och ingen av ggrna hann vi hela vagen ner for floden utan fastnade pa nagon av barerna langs vagen. Sjukt kul och det galna kanadensiska/australiensiska ganget vi hangde med saknar man som tusan. Jarrod var nog den hardaste, efter att ha sovit konstant i 2 dygn efter en extra hard natt foljer han med till floden nast sista dagen och det forsta han gor ar att klattra upp for tornet dar "gungan" hangde, och gor en bakat volt, sen aker han hem och lagger sig igen haha. Sjalvklart var han med pa kvallen igen och var uppe sista som vanligt :)

Om man inte ville festa sa var Vang Vieng anda en stor lekplats for vuxna med allt fran kajakutflykter, grottutforskning och klattring. Man kunde ocksa hyra cyklar och ta sig runt i det vackra bergiga landskapet. Dessutom var det en valdigt liten stad med endast 4 atms, ingen av dom funkade 5 av dom 6 dgr vi var dar for ngn annan an mig. ICA KORTET ar sjuuuukt bra, det har funkat overallt under hela resan medans julia har haft lite problem med mitt Nordea kort. Plus att alla vi hangde med var tvugna att lana pengar fran hostelagaren, men det gick nog ratt bra anda, sista dagen fick alla ut pengar. JAG SKA SKRIVA ETT BREV TILL ICABANKEN OCH LOVPRISA DERAS FANTASTISKA BANKKORT, tack for mig.

Efter en vecka kande vi att nu, nu ar det ta mej tusan dags for lite sol och bad vid strander sa vi bokade en bussbiljett till Bangkok for att ta oss vidare dar ifran till kusten. Bussresan gick valdigt smidigt och vi var framme tidigt pa onsmorgon.

Mer om det senare.. // De vilsna tu


Kommentarer
Postat av: Ellen

Saknar mina vilsna tu.



Mickan, jag läste inlägg i min gamla blogg från början av 2007.. de var fint. Vilket år, vilket år... helgalet

2010-12-10 @ 20:24:28
Postat av: Smockan

Fyfan va allt låter kuuuuuuul:):)



meeen lite dålig uppdatering dock!;)

snart ses vi hemma wooopwooop

2010-12-23 @ 10:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0