Att göra inför resan:

Prio 1
Ansöka om visum till Ryssland, Mongoliet och Kina
- Försäkringsintyg
- Pass
- Foto

Prio 2
Boka biljett på Transsibiriska järnvägen genom Inventus.se
+Biljett från Sthlm-Moskva

Prio 3
Vaccinationer?!
- Jag måste checka ifall att mina tidigare vaccinationer fortf håller i sig.

Prio 4
Reseförsäkring

Prio 5
Packningslista

Idag avbokade jag min biljett tillsammans med mackieboy och bokade istället endast en hembiljett från bangkok, tyvär var flighten som macke är på redan fullbokad så vi åker hem ensamma fast på samma dag som tur är. En liten prio är också att jobba så mycket som möjligt så att lönen rullar in stadigt men det är väl ganska självklart?!

Nu träning  // puss och kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0