GO ShOrtY iTs yoUr BirthDAy!!

 

Ja, visst tusan sitter där några fåror extra i ansikte. Celluliterna går lite djupare och lederna känns en aning stelare, som om kroppen visste att idag då har ännu ett helt år gått. Ett år längre bort från barndomen och ett steg närmare vuxenlivet.

Istället för att tänka på hur många presenter man kan tänkas få eller hur mycket tårta det kommer finnas på kalaset så sitter jag och funderar på om jag betalade räkningen i tid, om tvättmaskinen hinner bli klar innan jag måste åka till jobbet, om jag ska boka tid hos optikern snart eller inte och om jag hinner till lägenhetsvisningen innan träningen. Födelsedagar som förr var fyllda med en magisk glans som om hela dagen bara var till endast för en själv är nu istället bara en dag i mängden om än lite fler meddelanden i inkorgen på mobilen.

Med det sagt...

 

FY FAAAN VA KUL DET ÄR ATT FYLLA ÅR!!! Ge mig fler födelsedagar, jag lovar att ta till vara på alla.

23... ja det känns bra, smakar fint i munnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0